Здр. Искам да попитам за лампичкире за светлина на обират мера. Едната е изгоряла и искам да я сменя, не мога да разхера дали се сменя цялата заедно с червената пластмаса или се изважда само стъкленото тяло.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем оборотомер
Collapse
X
-
Два типа са - на едните се вадят крушките, на другите - не, защото са запоени. Извади едната и виж дали е запоена. Ао не е - хващаш крушката и с разклащане я изваждаш, има ги навсякъде и струват стотинки. Аз си купих 10 бр. Narva за 8.00 лв.Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
-
Не светеше горе към 7,8 хил оборота и ебблемката. Днес я смених и сега като стана тъмно отивам да видя и се оказа ,че сегя не свети от долната страна.
---------- Post added at 19:01 ---------- Previous post was at 18:59 ----------
Имах проблек и с бялата букса много трудно излезе някакав чалъм ли имаалфа ромео 156 тс
Comment
-
С повече нерви и дърпане си излиза, но внимавай с кожата на ръцете, че обикновенно остава ДНК Материал по таблото.
Когато сменяш кушките на километража и оборотомера, се сменя само стъкленото тяло, цокъла се ползва пак,
и се сменят всички крушки наведнъж , за да няма после ефекта на затворената кутияОбикновенно след дълъг живот са прекъснати вече и волфрама вътре го държи само земното притегляне, и при първото размърдване са чао!
Крушките дето са със запоен цокъл - са на врътките на климатроника. И като сменяш уредите задължително разскачай акумулатора! Да не те боли главата после
Comment
-
Първоначално публикувано от alfaromeo16vVarna Покажи съобщениеБлагодаря взех други крушки и след като ги смених всичко се оправи
---------- Post added at 13:55 ---------- Previous post was at 13:54 ----------
Тва за акумулатора за аборотомера ли се отнася
Comment
Comment